Till och med sniglar jobbar snabbare...

Man undrar ju om det är ett jävla skämt eller om människor faktiskt kan jobba så sakta? Kanske borde anställa Snigel från Björnes magasin, han är garanterat snabbare.. Bra start på dagen med andra ord, nej inte det!
.
Nåja, nu är jag på jobbet och ska jobba hårt fram till klockan 17.00 sen ska jag göra lite vettiga saker, bland annat inhandla tapeter till hallen där hemma :) Dags för lite förändring känner jag...
.
Blir en fondtapet med svart grund och nå snirkliga blomrankor med inslag av beige och guld.. billiga var dom och jag fastnade för dom direkt, så det var ju två flugor i en smäll! och sen övriga väggar blir nog taptetserade i ljusbeige skulle jag tro..
.
Är även småsugen att tapetsera i min "scrapskrubb" (det är väl egentligen en stor klädkammare så idag har jag kominerad avhängningsplats och pysselhörna, compact-living kallas det:P).. Idag är det rosa tapeter där till min stora skräck. Men eftersom jag bor i hyresrätt vill jag ju inte lägga nå större pengar på renovering osv. Men ska se vad jag hittar, dom rear tydligen ut tapeter på Coop bygg :)
.
Nej, plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0