Kurs i Metal tape art

Igårkväll höll jag i en kurs för ett gäng glada tjejer inom Metal tape art :)
.
Dem fick tejpa och dekorera ett anteckningsblock var, både fram och baksida. Drygt 3 timmar av hög koncentration och mycket skratt.. men bra blev det och roligt var det!
.
Insåg även att jag borde jobba med något mer kreativt än vad jag gör idag, på heltid alltså. Är ju utbildad florist men sitter framför en dator hela dagarna istället.
.
Nåja, åter till ämnet.. glömde totalt bort att fota alla fina block som blev tillverkade igår men tjejerna var i alla fall superduktiga :) Och jag hoppas på att få hålla i fler kurser via ABF...
.
Ikväll tänkte jag ta mig tid efter att Zackarias somnat och sätta mig ner vid pysselbordet ett tag. Vart peppad att jobba med aluminiumtejpen igen.. göra något nytt :D Införskaffat mig lite fler olika akrylfärger jag vill prova på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0