Garderob

Min bästa vän och min sons gudmor fyllde 23 år igår och det ska ju självklart firas :) Dock så hade hon inga önskningar annat än pengar till att fixa sitt hår... så pengar fick det bli, men hur roligt är det på en skala?

Så tänkte då iaf göra någon rolig förpackning till dem i alla fall :) Som person är hon en "typisk tjej", som gillar kläder, skor osv osv... så efter lite funderande fick det bli en garderob av alla saker i världen :P

Hade dessutom kvar några papper som jag visste att hon gillar så det passade ju som bra :)

När jag gjort garderoben så vek jag ihop några sedlar som skjortor och la in... kanske lite roligare än ett vanligt kort från ica med pengarna i kuvertet hoppas jag?



    

    

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mariana

Verkligen kanonfin.

2012-03-12 @ 18:19:52
Postat av: Anette

Supersnygg, tack igen! Kraam

2012-03-13 @ 02:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0