Våren är här?

Solen skiner ute och det är varmt. Är det våren eller retas bara vädret med en?
.
Själv sitter jag inne på kontoret på jobbet och lider för att jag inte får vara utomhus. WHY?! Nej, bara hålla tummarna att vädret håller i sig till helgen så man faktiskt kan få njuta lite av solen...
.
Igår efter jobbet hämtade jag upp min guldklimp på dagis, sen for vi på Leos Lekland! Zackarias hade tjatat i flera dagar om att få fara på leos och springa.. så klart man måste dit när man får tid över då :) Och oj vad roligt vi hade. Började med att äta lite mat när vi kom dit men sen var leken i full gång...
.
Vi klättrade, åkte rutchkana, klättrade, åkte ner, klättrade upp.. ja ni fattar ;) Och lekte i bollhavet, cyklade och klättrade ännu mer.
.
Och det finns ingen på denna jord som kan få mig att skratta så mycket som min son kan <3 Han är verkligen det allra bästa sällskapet och man har aldrig tråkigt när man är med honom... är så otroligt tacksam att jag får vara hans mamma! gullungen <3
.
När vi kom hem var både jag och Zackarias helt utmattade så när det var dags för sängen somnade vi båda i hans lilla säng. Mysigt :)
.
Tack för en underbar dag min älsklingsgrabb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0